Tegn medlemskab af støtteforeningen

Hvem kan blive medlem?

Enkeltpersoner, institutioner, kommuner og virksomheder, der tilslutter sig foreningens formål, kan optages som medlemmer.

Hvad koster medlemskab?

Det årlige kontingent er:

• 100 kr. for enkeltpersoner
  • 250 kr. for institutioner og virksomheder med mindre end 25 ansatte.
  • 500 kr. for institutioner og virksomheder med 25-49 ansatte.
  • 1000 kr. for institutioner og virksomheder med mere end 50 ansatte.

Hvilke fordele er der ved medlemskab?

• Medlemmer kan gratis modtage den bevægende film, For tidligt efterår, om Gerda, der har Downs Syndrom og Alzheimers sygdom. Filmen følger hende gennem de sidste to år af hendes liv og viser forskellige faser af demenssygdommens udvikling.
    (Ved udlevering af filmen, ”For tidligt Efterår” godkender jeg/vi følgende vilkår:
    Filmen er til eget brug og må ikke gøres til genstand for offentlig fremvisning. Det er tilladt at tage en sikkerhedskopi. Herudover er det ikke tilladt at kopiere filmen. Det er ikke tilladt at videresælge eller bortgive filmen. Medlemsinstitutioner må anvende filmen ved interne arrangementer, herunder personaleundervisning og supervision, hvor deltagerne udelukkende er medarbejdere ved institutionen. Den gratis film må i øvrigt ikke benyttes ved undervisning uden forudgående aftale med Oligofreniforeningen, der kan fastsætte et vederlag for brugen.)
  • Medlemmer og medarbejdere ved medlemsinstitutioner får rabat ved deltagelse i foreningens kurser. Foreningen arrangerer bl. a. kurser i psykiatri for socialpædagogisk personale.
  • Ved deltagelse i den årlige generalforsamling har medlemmerne indflydelse på, hvilke projekter, der skal støttes.

Bestil medlemskab

1. (nødvendig)
  2. (nødvendig)
  3. (nødvendig)